Raikküla Kooli läbivad teemad


Üldsätted:
Läbivate teemade õpetus realiseerub kogu kooli tegevuse kaudu.

  • juhtimis- ja majandustegevuses;
  • õppekeskkonna korralduses;
  • õppetöös;
  • õpilaskodu rühmades;
  • huvitegevuses;


Läbivate teemade valdkonnad:
Keskkond ja jätkusuutlik areng 

Teemat käsitletakse 3 valdkonnast lähtuvalt:

  • loodus (keskkonna ja globaalprobleemid);
  • majandus (toimetulek ühiskonnas);
  • kultuur (loodushoid);

Karjääriõpetus ja elukestev areng 

  • omandatakse teadmised võimetekohastest ametitest ja töömaailmast;
  • arendataakse suhtlemis- ja enesekontrollioskusi;
  • luuakse võimalused kutsenõustamiseks ning antakse teavet kutsekoolidest (jm edasiõppimisvõimalustest);

Tehnoloogia ja meediaõpetus 

Läbiva teema eesmärgiks on, et õpilane:

  • omandab võimete piires IT vahendite kasutamise oskused;
  • mõistab IT kasutamisega seotud eetikat;
  • teab IT väärkasutuse tagajärgi;
  • oskab IT abil vajalikku infot hankida;
  • oskab eesmärgipäraselt kasutada nüüdisaegseid tehnoloogiaid;
  • mõistab meedia erinevaid vorme ning oskab neid kasutada vajaliku teabe leidmiseks;

Tervis ja turvalisus 

Õpilased õpivad:

  • käituma seadusekuulekalt;
  • järgima tervislikke eluviise;
  • käituma turvaliselt liikluses;

Kultuur, väärtused ja kõlblus 

Teema käsitlemisel taotletakse, et õpilane:

  • mõistaks ja väärtustaks erinevate kultuuride omapära;
  • kujuneks kultuuriteadlikuks inimeseks;
  • väärtustaks ja järgiks ühiskonnas tunnistatud käitumisnorme;

Üldsätted:
Läbivate teemade õpetus realiseerub kogu kooli tegevuse kaudu.

  • juhtimis- ja majandustegevuses;
  • õppekeskkonna korralduses;
  • õppetöös;
  • õpilaskodu rühmades;
  • huvitegevuses;


Läbivate teemade valdkonnad:
Keskkond ja jätkusuutlik areng 

Teemat käsitletakse 3 valdkonnast lähtuvalt:

  • loodus (keskkonna ja globaalprobleemid);
  • majandus (toimetulek ühiskonnas);
  • kultuur (loodushoid);

Karjääriõpetus ja elukestev areng 

  • omandatakse teadmised võimetekohastest ametitest ja töömaailmast;
  • arendataakse suhtlemis- ja enesekontrollioskusi;
  • luuakse võimalused kutsenõustamiseks ning antakse teavet kutsekoolidest (jm edasiõppimisvõimalustest);

Tehnoloogia ja meediaõpetus 

Läbiva teema eesmärgiks on, et õpilane:

  • omandab võimete piires IT vahendite kasutamise oskused;
  • mõistab IT kasutamisega seotud eetikat;
  • teab IT väärkasutuse tagajärgi;
  • oskab IT abil vajalikku infot hankida;
  • oskab eesmärgipäraselt kasutada nüüdisaegseid tehnoloogiaid;
  • mõistab meedia erinevaid vorme ning oskab neid kasutada vajaliku teabe leidmiseks;

Tervis ja turvalisus 

Õpilased õpivad:

  • käituma seadusekuulekalt;
  • järgima tervislikke eluviise;
  • käituma turvaliselt liikluses;

Kultuur, väärtused ja kõlblus 

Teema käsitlemisel taotletakse, et õpilane:

  • mõistaks ja väärtustaks erinevate kultuuride omapära;
  • kujuneks kultuuriteadlikuks inimeseks;
  • väärtustaks ja järgiks ühiskonnas tunnistatud käitumisnorme;